måndag 14 februari 2011

Hjärtlig present

Just det, utlovade visst en bild på min Alla hjärtans-present till Mig Själv. Eftersom maken överraskade med en vacker Marimekko-skål fick jag visst två presenter idag, men det gör ju inget! ;-)

Dessvärre är jag hemma och vabbar idag och min present ligger kvar på jobbet, så jag får inte ta fram den förrän imorgon. Men så här ser den ut i alla fall:
Blir perfekt att lägga gamla brev och kort som jag har sparat i - inklusive fina alster från någon pysslande vän som idet nte finns plats för att ha framme, för trots att jag har in kortverkstad i källaren så är utrymmet begränsat...

2 kommentarer:

  1. Så fin, har inte sett den förut! Perfekt present! Själv vill jag ha papper fr Echo park, men har hällt mig från klickandet i varukorgen....;-)
    Kram C

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jättefin blogg Du har!!
    Du har vunnit CountryScrap´s hemliga BlogCandy värd 300:-!!! Maila din adress till oss på countryscrap@telia.com så kommer dete tt härligt paket på posten inom kort!

    Tack för att Du deltog!
    Kram
    susanne
    www.countryscrap.se

    SvaraRadera