fredag 11 februari 2011

Ett litet hjärta...

...till mitt lilla hjärta har jag knåpat ihop i all hast - klart att dottern ska få ett Alla Hjärtans Dags-kort (fast jag tror att hon kommer bli ännu gladare för Nicke Nyfiken-boken som följer med kortet, och sen kräva att själv få gå ner i källaren och stämpla EGNA katter...!). Pepparkaksformar är bra till mycket, det visste ni va? ;-)



Stämpel: Adam Pescott (gratis gåva från Cardmaking & Papercraft)
Färgläggning: ProMarkers
Papper: DCWV Matchmakers brights

4 kommentarer:

  1. Awwwwww (som en del säger ;-) vilket gulligt kort!
    Jag har inte gjort några kort till kottarna än - men A köpte ett Wii igår att ge dem, så jag tror inte de bryr sig om några kort.....;-)))

    SvaraRadera
  2. :-))

    Nej, ett Wii är svårslaget. F köper inget till Alla Hjärtans Dag, men det gör jag! Även till mig själv ;-)

    På måndag lägger jag upp på bild på min alldeles egen Valentines-present från mig till mig, kommer passa finfint i min scraphörna, mer säger jag inte...! (Den ligger dessvärre kvar på jobbet, så jag kan inte ens få smygöppna den förrän 14/2).

    SvaraRadera
  3. Oh, det är ju genialt! Hur kunde jag inte tänka på det!? Visst kan man köpa dem i efterhand oxå? ;-)))))

    SvaraRadera
  4. Pepparkaksformar är kanon och jag kan tipsa om att pärlplattor inte är dumma heller... ;)
    Du hade helt rätt - kalaset var i förrgår. Jag ska försöka lägga ut bilder på sakerna de fick pyssla ihop nu under veckan. Första bilden kommer imorgon :) Det blev jättelyckat och alla var så nöjda när de gick hem och Lisa tyckte det var bästa kalaset någonsin och då får man vara nöjd. hihi
    Kram

    SvaraRadera