torsdag 10 maj 2012

Lycka till!

I mitt allra första Molly-kit kom det hem så många härliga färgstarka papper så jag visste knappt var jag skulle börja. Men till slut så fastnade jag för en klassisk combo - turkos och cerise! Inte en stämpelbild så långt ögat kan nå på det här kortet, men det behövs ju inte när man har så fina grejer att dekorera med ändå ;-)

Allt är från kitet utom blombladen, bokstäverna och hampatråden. Och så har jag ju fakstiskt stämplat lite, även om det inte är någon bild - de vita snriklarna på det rosa pappret är stämplade och embossade...!

4 kommentarer:

  1. Skämtar du aprilo!?
    Guuuu så himla fint!
    Älskar verkligen färgerna, upplägget - ALLT!
    Hoppas att det är lyckliga jag som behöver ett "Lycka Till"...;-)
    Kram
    //C

    SvaraRadera
  2. Så härliga färger,
    jäte fint.
    Kram Elin

    SvaraRadera
  3. Härligt! Gillar blomman - hur har du gjort den? =)

    SvaraRadera
  4. Anna - jag önskar att jag var så bevandrad i konsten att göra blommor så att jag kunde göra sådana själv, men tyvärr, den kommer från Webster's pages och heter Princess Petals Sunday Picnic. Finns hos Mollys Scrapbooking!

    SvaraRadera