måndag 28 mars 2011

Rosa och grått

Puh - vilken vecka! Har jobbat hårt hela veckan och hela helgen, har inte hunnit pyssla alls, än mindre blogga! Men nu har jag äntligen en liten ledig stund vid min dator så jag kan lägga upp det här kortet som jag gjort i enlighet med reglerna i Lena BE:s roliga utmaning - jag gillar färgutmaningar och den här var verkligen kul!

Tur att jag hade några dagar på mig - jag gjorde kortet redan förra helgen men först nu kommer den alltså upp här, i tid att vara med och tävla om Lenas härliga priser!


Stämpel: Penny Black "Light the night"
Färgläggning: ProMarkers
Papper: Prima Analee, grått kartongpapper
Kantstans: Martha Stewart Doily lace
Dessutom: Rosa självhäftande organza,
lite silverbling och en hjärtformad "Happy"-skylt
från ett gammalt scrapkit

1 kommentar:

  1. Åh wow vilket jättefint kort!! :)
    Så sött motiv och fina dekorationer.
    Så kul att du hittade till mig och ville vara med i min utmaning. :)
    Tack så mycket för ditt jättefina bidrag. :)
    Gör gärna fler om du har lust, utmaningarna går ju inte ut förrän på söndag.
    Ha en jättetrevlig dag och vecka.
    Kramar från Lena

    SvaraRadera