torsdag 14 juni 2012

Storshopping

Okej, jag sa att jag skulle få shoppa loss efter att jag hade klarat av min egen utmaning att göra 20 kort innan jag shoppade några mer scrapsaker. Men jag kanske inte hade behövt att gå helt bananas..? I förrgår hämtade jag ut mitt sensaste Molly-kit (med färgglatt mjukglasstema) + "lite" extrasaker som jag shoppade på Mollys, och samma dag var jag till Panduro för att köpa tejp och kom därifrån med lite band, stenar och cardstock som jag visserligen behövde, men ändå... Så här mycket härliga scrapgrejer har jag nu som ligger och väntar i scraphörnan i källaren - men jag har inte tid att pyssla! Så otroligt frustrerande!


Och dessutom shoppade jag och Ulrica loss lite på webben i helgen, och igår meddelade hon att paketen har kommit! Paket som bl a innehåller en staketstans och en score board från Martha Stewart och masssa härliga stämplar från Make it crafty. Jag - vill - scrappa!

1 kommentar: