lördag 10 december 2011

...och så ett i vitt

Genom att ta ett vitt baskort och täcka över den röda domherren med en vacker vit sidenrosett har jag fått till ett julkort i en helt annan färgskala, trots att jag har använt precis samma papper som på de två senaste korten jag har visat!



Ikväll ska jag gå på konsert med pappa och syster-yster - Paul McCartney i Globen! Han ska hålla på i typ tre timmar är det sagt, så vi får väl se när jag kommer hem och i säng... Och imorgon är det stort kalas för lillskruttan som fyller 3 år på måndag. Dags att baka tårta, kakor och annat gott - blir nog inte mycket tid över för julkortstillverkning, paketinslagning och jultagsskapande. Tur att jag har några kort klara sen tidigare som jag kan lägga upp här i min julkortskalender :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar