fredag 9 september 2011

Höstigt kort

Jag hade tänkt göra ett helt annat höstigt kort och skicka in till den här roliga tävlingen som Cattie tipsade om, men när jag väl började plocka bland mina papper så fick jag en helt ny idé som jag inte kunde motstå. Men frågan är om jag hinner vara med, man måste lämna in sitt bidrag i butiken senast nu på måndag...


Papprena kommer från Dovecraft från ett pack
som heter Sugar & Spice, finns hos PY Hobby.
Cardstock är från Panduro,
blompuncharna heter Retro Flowers.
Stämpeln, som Cattie har varit supersnäll och stämplat
upp åt mig, kommer från The Greeting Farm.
Jag har färglagt med ProMarkers,
använt distressink till textremsan
och limmat på lite glitterstenar och knappar på blommorna.

2 kommentarer:

  1. Wow! Gu´ så läckert!!!!
    Hoppas, hoppas du hinner få in kortet på nåt vis - även om jag känner att mitt egna bidrag ligger risigt till...;-))))
    Kram
    //C

    SvaraRadera
  2. Sååå snyggt,
    mysig liten stömpel,
    Ett jätte härligt kort.
    Kram Elin

    SvaraRadera