tisdag 18 januari 2011

Pennor i lådan

Igår när jag kom hem och tömde brevlådan låg där ett stort brunt brevpaket och väntade - det var så stort att det höll på att inte komma upp ur lådan, men till slut lyckades jag slita upp det och öppna det och inuti låg...inte mina promarkers! Utan en bok till maken. Gaaahhh! Vill ha mina pennor NUUUU! Har en hel hög med kort som ligger och väntar på att färgläggas så att de kan vara med i utmaningar, eller skickas iväg till nån eller bara fotas och hamna på bloggen som inspiration till alla mina trogna läsare ;-)

2 kommentarer:

  1. Vi tronga läsare på bloggen vill oxå att du (och vi) får pennorna NU! :-)
    Allvarligt så är det ingen fara på taket för min del...Jag klarar mig med mitt stash och mixar färgläggningen med akvarell pennor om jag saknar någon färg..:-)

    SvaraRadera
  2. Jag antar att jag också skulle kunna klara mig om det var nödvändigt, men nu vet jag ju att de perfekta nyanserna är PÅ VÄG så då vill jag ju inte nöja mig med nåt som d u g e r, eller hur? ;-)

    SvaraRadera